<3

Jag saknar Teodor.
Min älskade kissekatt!
han behöver jag aldrig vara rädd för att såra. gör jag honom ledsen så e det bara att krama honom lite extra så mår han bra sen. och samma med mig. vi e en han och jag! han e min!! min min min min!

allt annat e faktiskt bara jobbigt just nu. så som jag känner. fy!

jag tror inte jag kommer ha någon katt efter teodor. känns helt overkligt. inget kan ersätta min älskling! blev kär i honom från första gången när jag såg honom.. han va såå liten och söt. jag var bara sex år då. han va nästan vit då. i morgon ska jag krama honom och mysa med honom så mycket jag kan!!!!
jag brukar säga att han är min man! för han finns alltid där för mig! han e speciell, det känns som att han inte är en katt utan nått mer. att han förstår allt jag säger och gör och vrf jag gör det. haha jag låter säkert helt sjuk nu men så är det..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?