MYS

GUUD! jag kan inte plugga!!

Bara tänker på dig heeela tiden! du fattar inte, jag fattar inte hahah....!! helt sjukt!
känner mig (som du själv sa) som en fnissig 15 åring!!! <3

jag har aldrig i hela mitt liv träffat en människa som dig! du e så sjukt underbar och jag vet inte vart jag ska ta vägen utan dig! frågar samma fråga som du - hur kunde jag klara mig så bra utan dig innan hahaha!!
det är så mycket jag skulle vilja säga till dig - förklara hur jag känner, men det går knappt att sätta fingret på kännslan jag känner. en viss del av den känner jag igen, men den andra kännslan är så svår att tyda.. det är en bra känsla men jag vet inte hur jag ska förklara den!

Att vara med dig känns som att vara med sig själv fast lite mer sälskapligt! och sen typ 100 000 000 saker till som jag bara saknar just nu!
du är bra för mig - jag mår bra med dig och jag känner att när jag är med dig så finns det inte mycket mer en tjej kan önska sig. än en sån som du!
det är så himla mycket mer jag vill säga hihi! men kan ta den en annan dag. för allt bara vimmlar runt i huvudet på mig nu ändå så kommer inte få ner något här hehe!
saknar dig i alla fall det är en sak som är säker!
puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?