i götet över påsk

Hopp då va det söndag... jag ska hem idag och bussen går kl 15:20. Rosberg följer med mig in enda in till nilserikssons. Tur att jag har honom annars hade jag inte kommit hem alls hahah. hade la fastnat på nån skitbuss o inte kommit hem hhahaha!! jag kan inte gbg för fem öre och bifrost är till o med lite utanför gbg ^^ det e illa.  jag har inte varit óch hällsat på min kusin :( känner mig som en dålig kusin haha borde träffat henne. men det blev inte så. får ta det nästa gång..

tar studenten snart! det e inte långt kvar. det e typ 48 dagar totalt tills skolan är slut. och ungefär 30 hela skoldagar kvar! heeelt galet säger jag bara..,.
Då kommer mina björnar till mig o firar :D det ska bli jätte kul :D

Mina björnar.. hjälp hahah^^ allt som hänt i veckan e både bra o dåligt. såååå jobbigt!! förvirrande. tur dock att det inte e  vem som helst utan att det e rosberg här. annars hade jag nog legat o hyperventilerat nu hahah!!!
aja. ska la sluta skriva nu antar jag. vi får se hur saker och ting blir och hur dem artar sig, som sagt så vet jag inte alls om detta som håller på o hända e en bra sak eller inte =S är dock tacksam över att det är han och ingen annan <3

Bye <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?