En tidig tisdag (V:s uppkörning)

Hej!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är så mycket som jag vill skriva att det blir stopp i kanalerna så att säga... men i alla fall. Viktor ska köra upp senare i dag. Hoppas han klarar det..
 Annars så börjar jag inte skolan förens kl halv ett och ändå sitter jag här.. Heeelt otroligt.. Ne, men mamma skulle in till stan vid nio så om jag ville öva lite på mina körnings skills så fick jag snällt åka in då. Hade dock inte varit fel att sitta hemma och kolla på en film eller något.

dagens Status då?

1: Humör -  I dag känner jag mig lite mitt i mellan glad och ledsen på nått vis. Varför vill jag inte riktigt säga men det är komplicerat.

2: kläder – ett par mörka jeanstights ett vitt långt linne och en stor blå/ vit randig långarmad tröja över. Ett par vita tygskor.  

3: mat – i dag skulle jag nog vilja äta mammas morotssoppa DEN ÄR SÅÅ GOD!!! xD

4: Låten – i dag så är det TOTO med Rosanna helt klart.

5: älskling – trotts att Viktor är min pojk så kommer Teo alltid ha en stor platts i mitt hjärta och han var så go i går (han är alltid go) så därför måste han bli min älskling i dag!

hopp och sen då? ja du inte en aning alls!! jag sitter på Spotify och bildar spellistor.. FAKTISKT! en med bara 80-tals låtar =D aja nu kanske jag ska sluta babbla här ^^ ni får hade så bra PUSSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?