Sjuklingen Elin

Sjjjjuuuuukkk! som ett troll är jag xD fyy fy fyy!

halsen är jätte svullen och huvudet gör ont!! febern holls nere tack vare Alvedon, Ipren SOM TUR ÄR... I förrgår kväll tog allt sådant slut.. och på mogonen alltså i går morse hade jag fan 39,2 graders feber!! GREAT!
men sen när mamma kom med massa kureringar som glass, tabletter, nässpray och allt jag vet inte vad så blev det lite bättre. jag spydde dock flera gånger i förrgårnatt! och i natt spydde jag två ggr. jätte kul!!!
jag borde egentligen vara i skolan nu. Men jag får väl bara försöka bli frisk och så först xD så jag har bestämt att skolan inte ska tänkas på mer än att kanske sjukanmäla mig på morgonen =)
Mamma tycker att jag borde åka till läkarn i mon eller övermorgon och kolla på bölden jag har långt bak i min mun! sen så ska jag samtidigt fråga dem om en allergispruta till pollen sesongen nästa år för jag måste fan få ett stopp på detta snart alltså!!  jag måste kunna leva nurmalt under de halvåret som både gräset och pollenet härgar i naturen!

nu ska jag nog messa terre och sen ska jag ringa viktor och fråga när han kommer till mig ^^

Dagens bästa är: min älsklign viktor för att han kommre med filmen Kasper finns spöken Odubbad :D!!

Dagens sämsta är: Håkan för att han förtfarande inte pratar med mig! har snart gått två veckor!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?