New In Town. (Renée Zellweger)

Jag har sett filmen New in Town =D Svin kul film för er som gillar Renée Zellweger som även här spelar huvudrollen =)

Lucy Hill (Renée Zellweger) är en ambitös kvinna som gör allt för att klättra på stegen uppåt i karriären. Hon blir erbjuden ett tillfälltigt projekt, i en liten stad i Minnesota, och tackar genast ja då hon förstår att en befodran ligger nära till hands, trots att det är långt ifrån vad hon är van vid i Miami. När hon anländer till staden bemöter invånarna henne som en utböling och ger henne max en vecka innan hon vänder hem till sitt rika liv i Miami.

Det är väldigt delade åsikter om hur denna filmen är. är den bra/ dålig eller något annat det får du avgöra själv. men jag tyckte den var bra trotts att man kan urskilja de uppenbara delarna och handlingarna i den.. men jag tyckte trotts allt detta att den faktiskt var mysig i alla fall. du hittar den i komedihyllan på hemmakvall. men jag vill nog lova att en uppenbar romans inte slår helt snett i denna filmen.. ha det bra. kram kram <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?