Kul liiv jag har!!

Göötttt Liv jag kommer ha nu de närmsta två månaderna...!

Nu har vi varit på resia allihopa och betalat in förbetalningen till resan den 2 juni - Alanya. 1200:- kuul! där gick mitt studiebidrag för denna månaden och min månadspeng av pappa =( så nu vetisjuttan vad som händer nu denna månaden...

nästa månads studiebidrag ville jag hälst använda till modevisningen som är på söndag (måste betala tillbaka Emil pengarna för den.), ett nytt pass till resan. betala av räkningen på 200:- för körkortstillvärkningen.... och lite andra små mysiga saker, kanske nån fest eller något.. men nu måste jag köpa en sak som bara MÅSTE!.. högprioriteras och det är omega3 tablettrena på hällsokosten som jag käkade för fyra år sedan. de ökar din konsentrations / inlärningsförmåga och är jätte bra för dem som är dyslektiker (Som jag) och jag känner det nu att jag kan inte hantera skolan, inte ens en gnutta känns det som och jag vill ha bra betyg men det går inte. jag kan inte konsentrera mig över huvudtaget och så fort jag gör det blir jag väldigt, väldigt trött. så dem måste jag köpa och de kostar säkert 500:- eller nått för en månad xD men det är de värt för jag behöver värkligen det om man ser på det långsiktigt. så det blir inte mycket till liv för min del dessa två - kanske tre - månaderna framöver.. =(

nu ska jag äta pankakor och gulaschsoppa som min underbara mamma har gjort =D
sen får jag skuldmedvetet ta bilen - och göra slut på bensin som jag inte kan betala tillbaka på mycket länge =( - och köratill terre för att plugga. nästa stopp blir hos vicke_vicke_vire <3333
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?