halloweenfest!

Jepp i dag då eller aa i går blir det för klockan är såå mycket nu. så hade jag halloweenfest. för att alla ville det iprincip! det varade inte så länge för alla drog till ströget som visade sig vara mycket mer intiresant. och jag vill inte låta tråkig eller sur eller något sådant men det kommer jag göra ändå för jag måste ändå säga vad jag tycker och då får det bli som det blir!!!
I onsdags så hade jag filmkväll hemma hos mig och då kom vi fram till att vi ville ha en halloweenfest för att vi inte kunde hitta någon. alla ville vara med och några till. alla kom och allt började med att jag blev skit sur för att ignell och sjöman hade bjudt folk som för det första inte var bjudena 2 som jag inte kännde och 3 utan att bry sig om att det kanske inte fick plats fler med tanke på att vi blev så många.. Sen när jag väl hade fått det ur mig så hade vi jätte trevligt. aa trevligt inte kul för det kändes precis som så många andra kände att det bara var nån jävla förfest!! vilket det senare HELT plöttsligt visade sig vara fär typ alla utom mig, garnis, terre, david, björn och staven som faktiskt hade roligt! alla andra drog till ströget innan tolv! och de kom mellan 21 - 22. 3 timmars fest Yes! (Y) kändes lagom kul när alla helt plötsligt skulle dra och folk (inte alla) inte ens sa hejdå utan bara drog =( kul! vi fick till och med påminna folk om att de skulle säga hejdå! =s hade det bara kommit  folk som på nån vanlig fest utan att man hade fixat nått så hade man kanske inte brytt sig så mycket. men nu hade jag fixat som fan bara för att det skulle bli en så rolig halloweenfest som möjligt för alla, för vad jag förstod så ville alla det.. men det kändes verkligen som om folk bara kom, drack upp bolen och väntade på rätt tillfälle att bara dra till en fest. kändes som alla gjorde en jädra mellanlandning.. neh! jag e nog banemig lite ledsen får jag nog lov att säga.! och jag som va så taggad inför i dag för att jag verkligen ville festa odentligt! så blev jag fan inte ens packad xD
ahh! neeh! det va dåligt och tråkigt... tur att jag inte köpte en pumpa som jag var nära på att göra. den hade ju bara fått göra sitt i knapt tre timmar i så fall! stor ide!! =(
Det blir inte roligare än vad man gör det till. jag försökte men det va svårt!

jag har i alla fall en mening!!   ALDRIG MER!....
nu ska jag upp och läsa ur min bok. för jag är fortfarande på G... puss och kram
jag saknar i alla fall min vktor med som ligger hemma och är sjuk och eländig och inte kunde komma idag.... hade han vart med hade allt kännts mycket bätre tror jag...

och förästen: vad är det då?? jag frågade Sara om hon ville komma men hon har inte svarat =s undra vad som hänt med henne! aja hon missade inget i alla fall... God natt <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?