En riktigt bra dag =D

Tja världen!
Idag har det faktiskt varit en bra dag trotts den nya uppsattsen och provet vi fick reda på att vi skulle ha.. (Yesss!)
jag fick låna pappas bil till skolan, jag sket i läxorna och började på min "nya" bok som legat hemma i två månader och väntat. "Genom dina ögon av Stephanie meyer." hon som skrev Twiligt fyrologin =), jag, terre och Malin fick gjort en del på projektarbetet.. nu är jag hemma.. Lars och hans assistent Mia är här och fikar. =) mamma visar dem gamla kort och berättar gamla minnen - nu ska jag faktiskt gå på toa xD ta en CoolDown läsa lite ur Genom dina ögon sen när tablätten har börjat värka så ska jag plugga heeeela kvällen lång xD eller aa tills jag inte orkar med, dååå ska jag kolla på en film xD vi hörs kraaam kraam! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?