Måndagen i skolan!

sitter på Rörlig bilden =S vi går igenom ett häfte som jag inte förstår ett skit om...

skolan är väldigt motig nu! Svenskan kurs B är fruktansvärt tråkig =( svår och irriterande.
Historian är inte mitt kall känner jag det är tråkigt och jag orkar inte! det är väldigt mycket att läsa och skriva! jag börjar undra hur detta skolåret kommer att bli?? kommer väl krypa, eller ne hasa mig över mållinjen!!
skolan suger pungt slut. körde slut på mig förra året känner jag och nu finns det inget kvar... det finns inget sprutt kvar i tuben längre så att säga! xD

i dag så blir det till att åka hem till terre efter skolan för att jobba med projektarbetet för att skriva manus. storyboard mm för att bli klara till fredag då vi ska intervjua Magnus Svenungsson på SVT gbg.

så ska jag hem före allt och hemma är väl Håkan. kul efter de som hände igår.. jag tänker inte ge mig, nu jävlaar är jag fan inte tyst längre. han ska fan få veta hur jävla jobbigt det är de han gör. och hur mycket han förstör!!!

Sen efter att jag vart hos terre så ska jag till min sjuka Viktor och lämna tillbaka hans vattenskidor. blir väl så att jag stannar lite med ^^ mys mys!! <333 vi hörs sen puss och kram 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?