Blandade kännslor....

Dag 2 då Håkan inte har pratat med mig.. bara gått förbi som om jag inte varit här. men jag tänker inte ge mig. för det är han som har gjort fel!!! jag har fan betett mig moget till skillnad från den 51 årige gubbe som bor här!!!

jag har även suttit och läst hela eftermiddagen och kvällen tills typ nu. eller aa sen jag slutade prata med terre... jag har faktiskt läst halva boken. så läser jag lika länge i mon så kommer jag ha läst ut den i mon och då kanske jag kan börja skriva om den med =) då hinner jag till fredag.. sen är det filmanalysen som är högsta prioritering...

Idag så är det den 3:e November =D det kan bara betyda två saker.. 1. om 17 dagar blir det New Moon på BIOOOOO!! =D jag längtar så kroppen nästan studsar 24/7... och 2 i dag är det 15 månader för mig och Viktor.. inte för att vi firar och så men det går ju och nämna.. han är ju sjuk tyvär och jag har massa läxor så det gick verkligen inte att träffas i dag även fast jag verkligen ville det... =(
nu sitter jag och lyssnar på Muse nya skiva The Resistance, skriver lite ;-) och givetvis så är jag inne på den självklara sidan TwilightSweden ;-), kollar lite nya bilder som kommit in på robert och kirsten SJUUUKT heta bilder det är nästan så man svimmar ^^... snart så blir det antagligen att jag leker flykting och rymmer till mitt TV-rum och kollar på min film jag fick av viktor <3333
sen deckar jag la om jag inte får för mig att läsa lite ur "Genom dina ögon" ;-) vi hörs i mon.. puss och kraaam!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?