Den 27 Maj ^^

I dag är det  den 27 Maj och kl är nu 08:42 hehe ^^
jag sitter inne på min Ljudlektion och INGEN annan är här. känns jätte jobbigt, men jag känner mig ändå duktig som är den ända som kom hit trotts att läraren gör annat i dag. Bar för att han inte är här betyder ju inte det att vi inte har någon lektion, för det har vi! men nu kan jag inte göra mitt radioprogram för min lärare är inte här xP därför kan jag i lugn och ro göra klart allt till de som jag varit för lat för att göra. HAHA ne skoja bara, jag har faktiskt jobbat men det har tagit mycket längre tid än vad jag trodde xP i natt har det blåst värre än på länge och vinden eller ska jag säga stormvindarna låg och pisska mot mitt fönster så det lät som att de skulle gå sönder när som hälst. "det gjorde de dock inte men ändå" sen så är vårat hus väldigt gammalt så det blåser ju igenom så massa dörrar öppnades och så "det blev drag" och jag som är allergisk mot pollen vaknade i morse med jätte svullna ögon och massa nysatacker av att ha legat i de draget som blev. och tack vare all blåst i natt så somnade jag inte förens lite över fyra så jag har knappt sovit 3 timmar i natt. så jag är vad man skulle kunna kalla PIGG! xP men nu ska jag göra det jag borde, "förberedelser för Radioprogrammet" vad det ska handla om denna gången är Astrid Lindgrens fantastiska filmer
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?