confession

Hi my name is Elin and I have a confession to make!

Sad but true, Jag är missbrukare!!!
ska jag börja en ny blogg ska jag också börja den nya bloggen ärligt.
jag är BEROENDE! av söta saker, och det är inte något jag säger, jag är det.. detta måste försvinna och i dag efter flera veckors försök så har jag inte stoppat i mig något sött: inga kakor, inga chipps, godis, läsk, eller andra saker man kan komma på som är sött och fett! detta måste stoppa och det är jobbigt för jag vill inte sluta med det samtidigt som jag VÄRKLIGEN vill göra det. Jag missbrukar Godis hahah! jag försöker att se så alvarligt som hälst på det för att äckla mig själv till att inte äta det, det är svårt men det ska fungera HOPPAS jag, jag tröstäter, okej kanske inte mer än vad andra gör men jag tröstäter och det har blivit mer och mer på sista tiden, men nu ska det vara slut på det! slut på tröstätning, slut på skåpätning mm! nu ska man bli nyttig,

jag vet, jag vet.. detta kommer kanske bara hålla i några veckor om jag har otur, och så börjas den vanliga bortförklaringen "Fan!! Aja, på måndag då ska jag...." ALLTID och man lurar sig själv varenda gång, fruktansvärt irriterande mening har jag börjat tycka, just på grund av att den värkligen suger!!! alla som använder den ljuger ju! i stora drag i alla fall.. men jag får nog lov att säga det, en dag utan nått sött över huvudtaget YESS!!! And tomorrow we will make it two

nu ska jag lägga mig i min mysiga säng och läsa och sen sova som en prinsessa god natt<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?