Uppdatering - nyttigt liv

Nu är det den 29 Aprill för klockan är 00:02 xP
jag tänkte bara följa upp med en uppdatering om mitt nyttiga liv! *host*

NOT SO GOOOD!

det är inte det att jag själv inte pallat trycket utan det är de att April är ingen bra månad att försöka sluta med sötsaker.. Jag var skit taggad till att verkligen börja må bättre, taggad på att äntligen inte ha ett "behov" av allt de där äkligt söta. MEN! April är en månad då alla har fått för sig att ha sina födelsedagar! jag har varit på tre stycken denna månaden och det är mycket sött man proppar i sig!! man känner sig onyttig och sliskig men kan inte göra nått åt det. för man är ju en go alärgiker emot pollen så träna i denna tiden utomhus känns ganska uteslutet och tråkigt, för man inte vågar trycka på tyvär =( så jag håller igen på nyttighetsElin för ett tag.. Jag tycker verkligen inte att det är kul att gå in för det halvhjärtat! men när mormor gjorde en tårta för min lillebrors kalas och min mamma gjorde smörgåstårta då kan man ju inte säga. "Nej tyvär, jag vill inte äta för jag ska bli nyttig" jag vet att mormor skulle blivit ledse.  jag åt på de andra ställena bara för att vara artig, men där så åt jag bara en bit av allt, jag tog inga fler bitar. med mormors kaka där emot frossade jag i mig. jag vet inte vrf, men den var god men jag åt inte bara därför.. den andra anledningen kan jag inte sätta fingret på... men såhär är det i alla fall. jag ska försöka igen i maj, jag känner inga tror jag, som fyller år i maj, i alla fall inte många. så det kommer bli lättare då =D vi hörs en annan dag tills dess... ha det så bra.! Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?