Så länge vi båda andas

det är inte första aprill längre så jag ska inte dra något skämt.
jag hade bara tänkt att snacka lite allmänt om ditten och datten ^^
för det första så har jag idag läst ut Twilightboken "så länge vi båda andas" som va SJUUUKT bra och jag blev helt förtvivlad när jag läste de sista raderan, vilket jag dock trodde jag skulle bli, me ändå.. det suger, jag ville verkligen inte att det skulle va slutet, även om det va ett jäkligt bra ett. Fast jag är nöjd ändå. jag älskade de där böckerna (Älskar) de där böckerna. och de var värkligen en stor del av mitt liv från i julas till nu. fy fyy fyy! okej jag kan ju läsa om dem. men det blir ju inte samma sak som första gången man läser, man ver ju allt nu, man ver ju alla hemligheter, tankar, lögner och spänningsfullda ögonblick som händer.. det bli inte samma.. *Suck*

för det andra så har jag övningskört i dag ^^ eller aa, i går blir det ju.. det va riktigt kul. den roligaste turen med mamma och bilen på mycket länge, det va seriöst på något sätt.. samtidigt som vi nästan kissade på oss av skratt, i alla fall jag... ni skulle sett henne när jag fick motorstopp i en uppförsbacke hhaha den minen hennes ansikte förvrängdes till va så fruktansvärt rolig och om jag hade haft en kamera hade jag tagit kort direkt och värkligen ÄLSKAT de kortet av hela mitt hjärta och antagligen hängt det på min vägg i mitt rum så jag har nått att skratta åt när jag haft en dålig dag. HAHA, det tog fem minuter för mig att bli seriös nog så att jag kunde fortsätta köra. jag tänker inte ens beskriva hur det såg ut för det går inte, det hade inte varit rättvist det va så kul!!! =D men ansiktet utstrålade: Förvåning, bedrövelse, ironi och bara ren snopenhet, och hade hon sagt "Hoppsan" i de ögonblicket hade jag nog börjat gråta!!!! xP så kul

för det tredje så har jag i alla fall gjort ett litet, nästan omärkbart angräpp på min psykologiläxa. hur jag än gör så kommer jag ju, att faila de provet och det kommer inte bli kul... inte kul ALLS!!! men men, det finns annat här i livet som är viktigare än psykologin och det är....? aa massa andra saker ^^

nu ska jag antagligen läsa lite ur en ny bok jag köpt "PS. I love you" eller aa "PS. jag älskar dig" jag har sett filmen och tyckte den va så hilma bra att jag va tvungen att köpa boken, för jag måste ju ha nått att fördriva tiden med nu när min Twilight kvartett är slut xP sen får jag väll snällt läsa om den.. om min mamma inte har snott dem för hon ville med läsa dem..
...... jag säger bara en sak!.... om hon säger att Edward är snygg eller nått sådant som alla andra gör, för sreffany får ju verkligen karaktären att värka osannolikt snygg... säger hon något om det.. då blir jag äcklad xP

god natt sov gott. vi hörs.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?