2 Aprillipilli

-ny månad Nya möjligheter. Hahaha! eller om man nu vill uttrycka sig så, det är inte så säkert.. med nya möjligheter menar jag att jag håller på att försöka sluta äta massa onyttiga saker, detta är min tredje dag utan godis och det känns ganska bra faktiskt, jag längtar riktigt när jag kommer dit då man börjar känna vilken skillnad det är. hur pigg och glad och härlig man blir utav att vara nyttigl iofs så handlar det ju inte bara om maten utan om träningen och somnen med. Åhh! jag är så TRÖTT!! jag kunde knappt somna i natt!..det är så frustrerande att inte kunna somna när man vill! och på tal om ingenting så ska jag om en timma dra till fotbollen och titta när tjejerna tränar, känner inte riktigt att jag vill träna i dag, så jag tänkte kuta dit och se va de gör på grusträningarna så att man är lite förberädd och vet om man måste lägga upp något eget eller inte. Det är jobbigt det här med pollen! jag är ingen person som gärna vill visa mig svag på något vis, jag vill va den som springer snabbast och orkar mäst... men jag kan inte, och det är bara till att acceptera det. så jag ska bara kolla i dag. det får duga. efter det så hade jag tänkt dra hem och plugga i alla fall lite på Psykologiprovet som är i mon och som jag också kommer få IG på! jag kan ingenting och har bara läst det en gång!!! men får jag G, då är det ett under xP vilket är precis vad jag behöver ^^
nu hade jag tänkt att antingen sova lite eller läsa ut min nya bok "PS. I love you" som jag inte hann läsa i igår xP - ögonen var för trötta för att fokusera på någon text xP
I dag är det SOOOL =D och det har varit väldigt varmt emot va det har varit tidigare. Helt underbart, jag hoppas att det är lika mycket sol i mon för då är det den 3:e Aprill och då har jag och min Älsklinng varit ihop i 8 månader ^^ så grattis till oss, i mon Viktor.

xoxo - Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?