Sklotrött - Bon Iver - Alla <3 dag - new lifestyle

Tja *namnlös* jag är väldigt dålig på att skriva här.. nästan lika dålig som jag är på att sköta mig i skolan nu för tiden =S känns lite pinsamt. men jag har nog aldrig i hela mitt liv haft så svårt för skolan som jag har nu.. det är fan värre än att städa sitt eget rum när man är liten.. =/ hoppas att det löser sig..
   Jag har Radioprog i morgon. jag har typ inte pluggat ett skit. men jag hoppas på det bästa. jag kommer va den som kryper. eller nee krälar över mållinjen när jag tar studenten.. jag har ett ig men jag tänker faktiskt inte få fler.. så nu måste jag igentligen skärpa mig. det är vad detta lovet som kommer nu är till för.. då ska jag göra Filmanalysen, Gladiatorinlämningen, plugga på provet och jobba med projektarbetet xD FYYY VA KUUL DET SKA BLI! ;D.

sitter och lyssnar på Bon Iver med låten wisconsin. han är min favorit just nu. jag lyssnar dagligen på hans skiva på spotify ^^ det är riktig elin musik det här.. honom kan jag lyssna på när som hälst på dygnet!!verkligen!           I dag i skolan skolan så köpte jag och Eve rosor till fredag, då vi i skolan ska fira alla hjärtans dag ^^ jag köpte till två stycken. men jag tänker inte säga vilka det är fall de läser min blogg^^ vill ju inte att det roliga ska förstöras xD neh vad jag känner mig kärleksfull ni då^^. fast det är jag väl med. antar jag. iblan i alla fall...

Jag tränar väldigt mycket nu. försöker få bukt med allt fett jag lagrat under dessa 2 år ^^ det är inte lätt, men det går =) tränar så ofta jag kan.. oftast inte på helgerna, det blir bara om jag har tråkigt och inte vill plugga xD men jag försöker träna måndagar tisdagar onsdagar torsdagar (då jag går på body pump i 1 timma) och fredagar. det beror helt på träningsverken man får haha ^^ fredagar är goast att träna på-- eller aa tisdagsmorgonen är med härlig. så som jag gjorde i dag. jag gav mig på löpbandet direkt och sprang i en halvtimma eller så. brände nog 400k sen cyklade jag lite. efter det så tog jag mig en liten paus med en smothie av alra bästa kvalite ;) GRÖN o fin. -Avakado, kiwi, banan, blodgrape, gröna vindruvor, mjälk, yogurt och lite müsli- och en tidning :D efter det tog jag mig en springtur igen för att jag inte skulle bli trött, brände 100k sen gav jag mig på lite styrka som avslut.. det har varit en riktigt go dag.. jag trivs verkligen med hur jag lever nu. käkar ju nästan aldrig något onyttigt längre.. testa lite i helgen för jag var så sugen och nu får jag sota för det för min mage är såååå jobbig nu =S.. Neh jag är väldigt nöjd med hur jag har det nu.. Vilket påminner mig om att jag INTE längtar till våren då jag oftast blir välllldigt dålig av all pollen. är väldigt orolig för hur det kommre gå med allt det. Jag blir väldigt ledsen bara jag tänker på att jag kanske måste tagga ner på tränandet. förmodligen får jag sluta gymma helt med tanke på att de brukar ha öppet fönster o det är precis vid antén så det yr runt en massa pollen där. förhoppningsvis kan jag simma i alla fall... men det är inte alls lika kul tycker jag =( palla simma varje dag. för 2 ggr i veckan räcker inte känner jag... nehh fyy! nu ska vi inte tänka på det!

Nu ska jag göra mig lite grönt TE, packa upp min tränngsväska som jag glömt av, plugga på Provet och slutligen kolla på Angus thongs and perfect snogging :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?