=) väntar =)

Vad ska man göra då?
allt känns jätte knepigt just nu..
JA eller NEJ!?
jag vet inte ens hur det ligger till. är det tvunget att vara så långt ifrån?
jag vet inte om det är "rätt" det känns rätt...
men är det?
Studenten kommer snart och vad händer efter?
skolan är en jävel!!! har hur mycket skit som helst att göra egentligen!
borde bara sitta hemma i veckan och jobba med allt.. känner mig så mycket bättre om jag verkligen gör det...
har fan skit mycket att göra egentligen..
men jag kan inte sluta tänka på vissa saker.. konstiiiigt? nej ^^
men, men! livet är som det är.. kanske därför avståndet till det jag vill ha alltid är för långt bort?
Jag slängde iväg ett mess nyss. får se hur det artar sig.. tills vidare ska jag göra läxor :)
Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?