Allt möjligt ^^

Tja! (har fortfarande inte kommit på något namn till bloggen)
i dag har varit ganska lik de alra flesta onsdagar. Fast jag hade Radioprov idag.. det gick bra =) hoppas på ett högt betyg ^^


              jag drog och träna runt sju med.. ingen kunde följa med mig idag dock.. Garnis hade läxor, terre e sjuk och Adam har skadat ryggen =( så jag fick träna själv. vilket jag nu för tiden inte har något emot när jag väl kommit igång. jag kör mitt raejs där på springbandet, kör lite styrka och har mig. det är härligt. 
oftast bär det av till bastun efter, det är riktigt sjönt,. önska bara att jag kunnat sitta längre i dag ;)


              I morgon är det torsdag.. det är inget speciellt som händer då men det är i alla fall en dag närmre helgen och en dag närmre lovet som är nästa veckan!!! =D då blir det förmodligen ett fint besök till gbg och träffa alla kära igen =D ska bli riktigt gött! 
              I helgen (fredagen) så ska jag och Garnis rejsa med pappas blåbärsbil upp till orust, där ska vi titta på när Rolf spelar sin revy! de brukar vara skit kul =D, vi kommer övernatta i stugan med mamma och håkan. Sen åker vi hem ganska tidigt på lördagen för att hinna lagom till Jensens feeeest ;) Det kommer bli nice!


               Och nu över till något heelt anat. Min mäns är sen =S okej jaa! jag har slutat med mina p-piller och ja jag har käkat dem i tre år men det ska väl inte ha så stor betydelse?? den skulle kommit i fredags och nu sitter jag här och väntar!!
jag vet att det kanske kan bero på att jag sluta med dem lite konstigt, så jag kan ha ändrat på sykeln. men va faan!! bara det inte är tack vare den helgen för två veckorsedan. =o nepp det kan inte va så. så det måste bero på p-pillerna xD

nu har jag käkat en fiiin liten söt, men väldigt sen middag^^ det blev lite spagetti några skivade tomater på det, en skvätt köttfärsås och lite ost. samt en morot o lite loka med hallonsmak ;) det va riktigt toppen. nu käkar jag lite solrosfrön på det och lyssnar ¨på Bon iver med blindsided. jag gillar alla ahns låtar de är verkligen riktigt bra!!

__________________________________________________________________________________________
      

       Undra när vi får våra studentmössor ^^ Angelica och dem i borås har redan fått sina. Vi bord ju få våra snart. i och för sig så skickade de in sina beställningar före oss så det kanske inte är så konatigt att de fått demmen inte vi ^^

på tal om Agi och så. Hennes storebror robin ska bli pappa.. han är ett år äldre och hans tjej josefin är lika gammal som mig.. lite orginellt kanske.. har inte så mycket mer att säga än att jag inte skulle skaffat barn så här tidigt i mitt liv. jag vill vänta. 27-30 är en bra ålder tycker jag. där skulle jag vilja ha barn =) fast sen beror det ju på om man hittar någon. tex min moster hon vill ju ha barn men hon har inte träffat någon och nu är hon 43 eller något så det kanske är lite sent..

__________________________________________________________________________________________


Vad har ajg mer att säga?? nje inte så mycket just nu.. jag ska nog dra upp och titta lite på film kanske Angus thongs and perfect snogging, den blev ju aldrig av igåt för jag la mig och lästa på provet ^^. visst är jag duktigt xD
vi hörs. Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?