*FEET Dag* och fett lov jag kommer ha !! =D

TJAAAA! =D
Go dag i dag. det är lov!
I mon bär det av till GBG!! ända till söndag, så jävla götti götti!
ne du jag har inte så mycket jag vill säga för tillfället..
Det va fest hos malin i helgen :D det va svin roligt och sen var det filmkväll i söndags. det sluta med att vi spela spel och lekte kurragömma xD Jag, Malin, Sjöman, Terre, Lena, Adam, Ignell och Simon =) det va kul ^^
i dag har det hänt ganska mycket även fast jag gick upp skt sent ^^ jag o G va på ungdomsmottagningen och uträttade lite saker. det va kanon. sen drog vi upp till gymmet för ett pass =D det va ett hårt men härligt pass. det va det tvunget till att va eftersom vi inte träna igår ^^ sen drog jag till Ia o handlade lite mojs till i mon. och nu sitter jag här.. måste skriva upp va jag ska ta med mig till gbg i mon med. det löser la jag så bra så xD fattar bara inte hur jag ska få plats med allt i en väska.. jag skiter nog i o ta med mig täcke o kudde jag tar med mig en extra filt o sover på om det är så xD det löser sig ju alltid =)
plugga måste jag ju med göra TYVÄRR!!! det är något jag inte alls ser fram emot men det måste jag göra tråkigt nog =O
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?