06:02 - februari - 20 - 10

Tja xD är jag dålig på att lägga mig eller??
om man hänger med Rosberg en hel vecka så ja! då är man dålig på att lägga sig sen..
Det har vart sjukt kul här i Gbg än så länge, även fast jag blev förkyld...
Men va sjutton! det kan inte hindra en från att hitta på kul saker eller att vara med folk man gillar!
nepp! så jag har trotsat det och varit här o pyst, varit uppe sent, vart på krogen o städat o donat!! dock inte gjort läxan, det är en annan historia!
men allt detta är inte anledningen till att jag skriver. (Hahaha!! Rosberg är så söt när han pratar i sömnen!... Han sover här jämte mig ^^)
Nepp, det är för en mycket mer alvarlig situation... Grejen är den att det är mycket lätt att handskas med, i alla fall om man frågar någon annan... det är bara att skita i allt. men jag är inte sådan.. jag måste veta att alla mår bra och är glada, annars känns det... jobbigt xD och det känns fan så mycket värre när jag vet att saker och ting är på grund av mig =/ så vad ska jag göra, för det känns verkligen som att allt jag gör stärker det som är jobbigt!! fyyy fyyy fyyyyy! aja, det är bara för mig att skita i det.. får snacka med honom när vi ses. se om det finns något jag kan göra som gör saker o ting lättare för dem...

neh nu ska jag och min täppta näsa försöka sova. vilket förmodligen blir lätt^^
saknar min säng lite faktiskt.. natti natti Bosse--
Yepp! Bosse får det bli! =D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?